Customer service
Popis
Společnost zabývající se prodejem širokého sortimentu zboží, přijme pro své odbavovací centrum ve Staré Roli v Karlových Varech pracovníka na HPP, pozice: Customer service.
Vaší pracovní náplní bude
– řešení a kontrola vráceného zboží a zákaznických reklamací
– vystavování a odeslání dobropisů
– příjem a výděj zásilek, příprava zásilek k odeslání
– příjem a výděj z pokladny, měsíční uzávěrky
– tvorba pracovních smluv a ukončení, škodní zápisy
– zapisování a třídění pošty, příprava a odesílání pošty
– objednávky spotřebního a obalového materiálu pro sklad a jeho příjem (kontrola)
– potvrzení příjmu zboží
– kontrola reportů, kontrola faktur za přepravu, objednávání přepravy a carga, hlášení zápisů o škodě, hledání nedoručených zásilek
– stažení bank, aktualizace účtů, odeslání výpisů, párování plateb zákaznických objednávek, platby platebních příkazů, úhrady CZ a zahraničních faktů.
– zařazování zboží do Eventů a Klasifikací, možnost opravy kolekce a popisu zboží
Pracovní prostředí
– práce v příjemném prostředí open space kanceláře
– velmi vysoké pracovní nasazení
– přátelský mladý kolektiv
– příjemné moderní prostředí firmy
– pracovní doba Po-Pá 8:00-16:30
Požadavky
– vysokou úroveň psaného projevu v českém jazyce
– uživatelská znalost Windows, MS Office
– odpovědnost, pečlivost, plnění zadaných úkolů do konce
– vynikající komunikační dovednosti, schopnost školit a zaučovat nové kolegy
Základní kvalifikační předpoklady
– minimálně středoškolské vzdělání
– schopnost a ochota učit se novým věcem
– komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, důslednost, odpovědnost
– výborný zdravotní stav
Nabízíme
– nástupní plat po dobu zaškolení
– plat po zaškolení s osobním ohodnocením a bonusem
– pracovně – lékařské služby
– 4 týdny dovoleno
– pitný režim zdarma
Vyhradzujeme si právo neodpovědět uchazečům, kteří nesplňují uvedené požadavky.